Obsługa administracyjna

Prowadzenie kartotek właścicieli, to całokształt czynności bez których Wspólnota Mieszkaniowa nie może funkcjonować:
- Zawieranie i rozwiązywanie umów z dostawcami wody, ciepła, gazu, elektryczności, itp.
- Dbanie o utrzymanie czystości w budynku i na terenie zewnętrznym (jeżeli chcą Państwo poznać standardowy zakres obowiązków osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości – proszę wypełnić formularz kontaktowy)
- Przygotowywanie materiałów, zwoływanie i prowadzenie corocznych zebrań właścicieli nieruchomości, również zebrań w Spółdzielni Mieszkaniowej
- Bieżące aktualizowanie aktów prawnych wspólnot mieszkaniowych, opracowywanie i wdrażanie regulaminów, statutów i uchwał niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
- NOWOŚĆ ! Proponujemy Naszym klientom obsługę administracyjną najmu lokalu – promocję lokalu na portalach ogłoszeniowych, podpisanie umowy najmu i bieżący nadzór nad wpłatami.